piątek, 5 kwietnia 2013

PIĄTEK POD WYZWANIEM - WIELKANOCNA OBDAROWANKA

Bonjour.
Dzisiaj nie mam żadnej pracy wykonanej na wyzwania blogowe i nie wiem, czy będę miała za tydzień jakieś, gdyż, ponieważ, iż zajmuję się teraz innymi dłubankami. 
Chciałabym się jednak pochwalić tym, co dostałam w ramach obdarowanki organizowanej w PRACOWNI OTWARTEGO FORUM.

Od jakiegoś czasu chodziła za mną chęć posiadania bransoletki, ale takiej, która nie będzie przeszkadzała w codziennych czynnościach. Ładnie wyglądają wszelakie ozdoby na przegubie dłoni... Chodziłam po sklepach, oglądałam i ... nic nie wybrałam.
A tu proszę! Otrzymałam piękną wygodną i do tego w moim ostatnio ulubionym kolorze!

Cudną kartkę. Ja bym tak nie potrafiła:


Niesamowite jajo:

 Dodatkowo dostałam jeszcze przydasie, serwetki, pachnące konwaliami podgrzewacze:


Przy okazji przypominam o tym, że od poniedziałku znowu biorę udział w  foto wyzwaniu ULI. Zapraszam zatem do udziału, komentowania oraz zaglądania do mnie jak i innych uczestników!

Pozdrawiam serdecznie i wspaniałego weekendu życzę,
Jagodzianka.

11 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się te przydasie, a łowickie wzory kocham wręcz namiętnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie bardzo się ucieszyłam z tych serwetek, ponieważ się mi one skończyły a chciałabym tutaj zrobić kilka prac w klimacie polskim ;)

      Usuń
  2. Takie prezenty dostać,sama radość;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka jest również w moim kolorze:)
    Już czekam co zrobisz z serwetek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się bransoletki w takim klimacie :) Upatrzyłam sobie bardzo podobną i chyba się skuszę lada chwila :)

    OdpowiedzUsuń