wtorek, 29 maja 2012

SZACHÓW NIE Z TEJ BAJKI CZĘŚĆ TRZECIA

No tak...Przygotujcie się, że będę Was tym tematem zamęczać, ale w tej chwili to lwią część wolnego czasu spędzam nad nimi i próbuję wymyślić coś nowego, niepowtarzalnego.  Pomysłów mam dużo, a jak z ich realizacją? Popatrzcie sami!
Tym razem zaprezentuję kilka figur wykonanych techniką decoupage.

I jeszcze kilka moim "malowańców".

Ten ostatni powstał pod wpływem inspiracji...
 

A! Ponieważ okazuje się, że wiele osób myśli, że te piony są małe, pokazuję mniej więcej ich wielkość.

Korzystając z okazji, wszystkim Magdalenom ślę najserdeczniejsze życzenia imieninowe: miłości, spełnienia marzeń, wielu radosnych chwil z Rodziną i satysfakcji w życiu zawodowym,
życzy Jagodzianka.

12 komentarzy:

  1. zdekupażowane są piękne, ale Twoje malowanki - jeszcze piękniejsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, skleroza nie boli.. MADZIU WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Z OKAZJI IMIENIN!!!!Dużo zdrówka i jak najmniej "sesjon" ;-))) {dla wtajemniczonych}

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne są, a najbardziej podobają mi się te, które sama malujesz. Widzę, że inspiracji szukasz, gdzie się da ;) Groźny ten Twój mały tygrys!!

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze, ale on jest wielki. tez myślałam, że one małe :) podziwiam pomysłowość, mi chyba szybko by się wena wyczerpała... powiesz, gdzie je kupiłaś??

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie są! Jedyne! A najlepiej mi się gęba uśmiechnęła jak w kolejce szachów pojawił się Franio! :-)))
    Wszystkiego dobrego wszystkim Madziom!

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze a ja myślałam, że one takie malutkie są :))) super! a Tego Tygryska to ja pamiętam na Jagodzie! :) i jak chórem zakrzyknęliśmy 'ooooooooo!!!' jak została w Tygryska przebrana pewnej pamiętnej wizyty u Was. Teraz na widok zdjęcia Frania zrobiłam to samo :))) Pozdr.

    B.L

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite są te szachy, a wielkość faktycznie... powalające.
    A ten tygrysek w łóżku-przesłodki.
    Z najlepszymi życzeniami dla Ciebie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. czyli w końcu skalałaś piony i je z'decoupage'owałaś..;p

    hm.. dobrze że pokazałaś gabaryty tych pionów.. bo zaczynałem się już zastanawiać skąd bierzesz tak małe pędzelki..;D

    a najbardziej unikatowy ze wszystkich pionów jest ten Tygrys [za kratkami]..:D

    PS.. wszystkiego naj..

    OdpowiedzUsuń
  9. Madziu, spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego :) Ja byłam przekonana (sama nie wiem dlaczego), że te szachy są troszkę mniejsze :) Są genialne! Najbardziej z tej serii ujęła mnie żyrafa, tygrysek, biedronka i pszczółka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny pomysł! Rzeczywiście na stole wydawały się mniejsze:) Mój faworyt z misiem i miodkiem; pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam, oglądam i już w głowie myślę, ooo podziwiaaam Jagodziankę za te małe kształty, tak wspaniale ozdobione a tu na końcu fotka big szacha :D Super, że są takie duże :) A to ostatnie tygrysiątko jest the best! :)

    OdpowiedzUsuń