niedziela, 20 października 2013

SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI: CZAS NA HERBATKĘ oraz SZACHOWE ŚWIĘTA!

Bonjour.
Kiedy zobaczyłam wyzwanie w SCRAPKI WYZWANIOWO pod tytułem SZACHOWNICA od razu wiedziałam, że wezmę w nim udział. Z jednej strony chciałam nawiązać  do tematu, który jest mi bliski, czyli szachów, ale z drugiej pomyślałam, żeby zrealizować go troszkę inaczej, niedosłownie. I wtedy wpadłam na pomysł, by pokazać, że gra w szachy może być po prostu pomysłem na życie, stylem życia - tak samo jak rękodzielnictwo, eko życie czy chodzenie po górach. Bo szachy to coś więcej niż tylko granie...
W dodatku od razu pomyślałam o sparafrazowaniu znanych słów piosenki " We wish you a Merry Chirstmas and a Happy New Year". 
Ciekawa jestem opinii M. ;)


Drugie wyzwanie - herbaciane w SCRAP AND ME  także bardzo przypadło mi go gustu. Miałam jednak jeden problem, bo ja herbatkę pijam jedynie w zimie. i tak rozmyślałam, rozmyślałam, aż spojrzałam na mój kubek, w którym pije kawę. I skojarzyłam jego formę z kartką TEGO TYPU i od razu wzięłam się do dzieła. Kiedy skończyłam, jeszcze raz zajrzałam na stronę wyzwaniowego bloga i odetchnęłam z ulgą. Jakoś zapomniałam o wymogach kolorystycznych , bo działam pod wpływem natchnienia, a okazało się, że dokładnie utrafiłam w barwy. Czyli widzimy podobnie ten temat...
Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

15 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe, obie prace podobają mi się, miałabym problem, żeby wybrać tę lepszą. Sprytnie wplotłaś szachy w świąteczną tematykę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ koleżanka poszalała - zima i szachy nooooo no nooo, szacun :).

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your idea to make christmas tree with chessboard - very interesting!
    Thank you for playing at Scrapki-wywaniowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much. I tried to refer to chess through a chessboard, but in totally different way.

      Usuń
  4. Wow! Świetne są :) Uśmiechnęłam się jak czytałam napisy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ty robisz takie fantastyczne karteczki. Bardzo je lubię.
    A szparagi... i cóż, że ze Szwecji, yyy Peru? Ważne, że są!
    pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki!
      Staram się kupować sezonowe warzywa i owoce, ale ze szparagami miałam problem... Uległam ;)

      Usuń
  6. Świetny pomysł!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu S&M :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny pomysł na naszą szachownicę :) dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Scrapek-wyzwaniowo i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny herbaciany kubek! Niestety nie spełnia wymogów kolorystycznych wyzwania S&M :)

    OdpowiedzUsuń