środa, 7 lutego 2018

{z cyklu} BZDURKI SPOD KLAWIATURKI: staliśmy się posiadaczami stajni...

Dzień dobry się z Państwem.

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć o czymś innym. 
Jagna moja uwielbia konie. Ta miłość zaczęła się we Francji 7 lat temu. Moje dziecię, wiecznie niezadowolone, tylko na grzbiecie tego zwierzaka wyraża prawdziwy zachwyt... No jeszcze Feta tak Ją euforycznie nastawia...
Jedną z czynności, jakiej oddaje się w temacie "końskim", jest kolekcjonowanie figurek i wszystkiego co z jeździectwem jest związane. Gromadzenie,ale i czytanie oraz oglądanie albumów, książek, notowanie w jeździeckim terminarzu,  kolekcjonowanie kartek.
Postanowiła zatem stworzyć swoim figurkom stadninę. Zrobiła ja z kartonów metodą mocno "domową". Zaczęła jednak rozmyślać o jakiejś gotowej do kupienia.
Wtedy wkroczyłam ja.
Oczywiście, że wszystko można teraz kupić, ale jakaś wo wiele większą frajdę ma się, gdy coś samemu zrobi? Szczególnie, gdy będzie to wspólna rodzinna akcja? A stadnina powstanie wg dokładnych wytycznych, zapotrzebowań i odpowiednich wymiarów?
Podsunęłam jej pomysł stworzenia estetycznej stadniny ( kartony takie nie były) z patyczków do lodów. boksy są dopasowane do samotnych koni, jaki  matek ze źrebiętami ;) Pomyśleliśmy także o wybiegu.
I tak mamy stadninę... w domu :D















Do wodzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

13 komentarzy:

  1. Super boksy dla konikow :* ja jako dziecko również miałam manie na ich punkcie, zarówno gromadzilam zabawki, jak i czytałam książki, o rasach (o rasach jako dziecko!) i takie bajkowe. Bardzo mnie to ciekawilo, jestem ciekawa czy ona też z tego wyrośnie czy jak ja będzie czuła ciąg do jazdy konnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeździ konno od 8 lat i nadal to jej najważniejsza pasja. Zobaczymy.

      Usuń
  2. Suuuper jest! Świetny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie.
    Ja też kiedyś byłam wielką miłośniczką koni, ale pod koniec podstawówki jakoś mi przeszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      No i Jagny wciąż ta miłość do koni i jazdy jest.. Zobaczymy. Ona w ogóle taka bardziej do zwierzat niż ludzi ;)

      Usuń
  3. Raj po prostu!Brawo za wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stadnina wymiata. Zdjęcia z bliska - nie zorientowałabym się że to z patyczków po lodach wygląda bardzo realistycznie :) - Brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I to jest ten moment, kiedy szczęka wybiła panele w podłodze :) Świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetna robota! Brawa dla Was:)

    OdpowiedzUsuń