poniedziałek, 3 września 2018

{ z cyklu} PONIEDZIAŁEK POD WYZWANIEM: plan lekcji

Dzień dobry się z Państwem.
Stało się... Frank poszedł do szkoły. Nie mogłam go dłużej, niestety, trzymać w przedszkolu. Musiałam go oddać do placówki publicznej, w szpony "narodowej" edukacji ;)
Pominę fakt, ze jak rano budziłam Franka, jego pierwsze słowa brzmiały: 
-Nareszcie dzisiaj poniedziałek! 
Taka postawa godna naśladowania. Marzy się mi, by pozostała tak do końca podstawówki. A co tam! Edukacji!
Na pytanie popołudniu:
-Czy pamiętasz, co pani kazała jutro przynieść do szkoły?
-Tak.
-Co?
-Śniadanie.
-I coś jeszcze?
-Nie pamiętam. A co jeszcze potrzebuję?
-Podręczniki!
-A po co?

Kurtyna...

No, zatem sprawiłam dziecku plan lekcji potworkowy, używając taki PASIAKOWEJ oraz papiery BO BUNNY. Pociapałam, pochlapałam, pokleiłam i jest.
Zgłaszam go do zabawy CRAFT O'CLOCK wyzwanie 11 "Czas do szkoły"







do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka

1 komentarz:

  1. świetny plan lekcji i potwór dopełnia całości - pozdrawiam Kasia - DT Craft`o Clock

    OdpowiedzUsuń