piątek, 2 listopada 2018

{ z cyklu} CZWARTEK POD WYZWANIEM: kartki ślubne

Dzień dobry się z Państwem.
Jak Wam ostatnio pisałam, dołożyłam sobie roboty, jakbym jej miała mało. Dlatego cały dzień wykorzystałam dla siebie, tworząc dla przyjemności. Prace te wykonałam pod podane wytyczne, by móc jednocześnie wziąć udział w wyzwaniach.

Pierwsza kartka to lift kartki Agi B. To też moje kolejne zmierzenie się z wielowarstwowością , mnogością detali. Przy mojej minimalistycznej duszy, jest trudno, ale starałam się z całych sił ;)
Wyzwanie jest na blogu TOWARZYSTWA DOBREJ ZABAWY 






A oto liftowana kartka:


Druga praca powstała pod wpływem inspiracji zdjęciem w wyzwaniu CRAFT PASSION . wykorzystałam różowe kwiaty, koronkę, cyrkonie, zaś serce ma nawiązywać do "Szekspira o  miłości"...





A oto inspirująca fotka:


Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

EDIT. Z obiema pracami spóźniłam się o chwilę... Przeoczyłam termin :( :( :(

6 komentarzy:

  1. Ale przynajmniej powstały przepiękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki przepiękne :) Cieszę się że zdjęcie było inspiracją i naprawdę fajnie, że podesłałaś na Craft Passion link w komentarzu mimo, że spóźniłaś się na wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Po prostu pomyliłam październik z listopadem... ;)

      Usuń
  3. Rzeczywiście trochę spóźniona, ale kartka jest super.
    zapraszamy na kolejne wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kartki! Takie delikatne, a zarazem dużo się na nich dzieje! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń