czwartek, 23 maja 2013

DŁUBANKI JAGODZIANKI - Z SERCEM DO...

Bonjour.
Dzisiaj pokazuję swoje kolejne prace o tematyce, tak, tak... szachowej. To będzie pięć dużych i małych szkatułek w kształcie serca. Postawiłam na prostotę,ale zarazem wymowne hasła Wymyślałam je, parafrazując już znane powiedzenia. Starałam się także, by napisy były choćby kolorystyką związane z tą grą. I nie obyło się bez figur, szczególnie w 3D. Lubię tę technikę, choć jest czasochłonna i brudząca ;)

 I malutkie serducha...
Ze smutkiem w sercu Was opuszczam, ale robota wzywa. Miłego dnia Wam życzę. Nawet nie wiecie, ile radości mi sprawiło ,że wreszcie słońce pojawiło się za oknem. Mało tego! Prognozy ise zmieniły i zapowiadają, że będzie tak przez kilka dni. miód na me serce!
Jagodzianka.

P.S. A! Zapraszam Was na moje urodzinowe candy!

12 komentarzy:

  1. świetne szachowe serca :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno mnie u Ciebie nie było a widzę, że się działo:))
    Sliczne pudełeczka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełka piękne .Ziuta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są, pięknie wyszły! Idę je jeszcze pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudne te serduszka szachowe!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne te pudełeczka :) Tylklo jedną uwagę mam - szachy to _właśnie_ gra wojenna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, od razu wojenna. Strategiczna... No chyba, że powiemy wojna na umysły ;)

      Usuń
  7. Są fantastyczne! Widać, ile pracy w nie włożyłaś :) A przynajmniej ja widzę ;)

    OdpowiedzUsuń