sobota, 15 września 2012

DZIEŃ SZÓSTY - MIŁOŚĆ (po dwakroć)

Bonjour!
  1. miłość – osoba, rzecz, czynność, wszystko, co kochasz
 Chciałam ująć temat oryginalnie, niesztampowo. Naprawdę! Rozmyślałam, co mogę pokazać innego, co kocham, a nie  - tradycyjnie - swoją rodzinkę. Ale kiedy przeglądałam fotki z naszej ostatniej wspólnej sesji, wiedziałam, że... 
To zdjęcie pokazuje wszystko, co kocham. I komentarz jest zbędny. Dla mnie przynajmniej...

W tytule posta podstępnie przemyciłam wyrażenie "po dwakroć", ponieważ postanowiłam dziś poruszyć temat jeszcze jednego wyzwania, a z uwagi na to, że jest on związany z miłością, stwierdziłam, że wszystko jest na swoim miejscu.
W "Kreatywnym Polu"  ogłoszono konkurs, którego tematem jest pies a wytycznymi zabawy jest pojawienie się właśnie psiaka na pracy oraz łapek.  Wiedziałam natychmiast, że tematu nie odpuszczę, bo kocham psy, a szczególnie jednego, który odszedł od nas 7 lat temu i do dziś bardzo za Nim tęsknię. Nawet pisać o tym nie będę, bo już mam oczy pełne łez...
Ostatnio moją miłością jest robienie od początku przeze mnie albumów i  notesów . Sama wycinam bazy i okładki, odpowiednie formaty kartek. Staram się też, by większość ozdobników, wszelakich gadżetów była także wykonana przeze mnie. To, co prawda, wydłuża proces powstawania pracy, ale za to satysfakcja jest o wiele większa.
Gdy przygotowywałam koncept projektu, przypomniałam sobie, że właśnie niedawno otrzymałam od kochanej Sis piękną paczkę, w której był papierek właśnie z potrzebnym mi motywem. Praca szła szybciutko, ponieważ od razu wiedziałam, jak będzie wyglądała. Kostki, guziczek oraz łapki psie wycinane są przeze mnie (wiem, że to żadna sztuka, ale też sztuką nie jest przykleić czy odbić gotowce;P). 
Zgłaszam zatem pracę do wyzwania #20 - z Edi-th - Najlepszy przyjaciel człowieka



Do widzenia się z Państwem,
Jagodzianka.

28 komentarzy:

  1. Doskonale rozumiem zamierzenie w postaci rodzinnego zdjęcia, bo czy jest coś ważniejszego niż rodzina? Miłość do najbliższych jest przecież bezgraniczna!

    Bardzo podoba mi się ten notesik.Bardzo bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... Z jednej strony człowiek nie chce być tendencyjny, ale tak naprawdę patrząc, ile nieszczęść rodzinnych jest dookoła, to miłość w rodzinie wcale tendencyjną nie jest ;)

      Cieszę się. Bardzo bardzo.

      Usuń
  2. ale fajne macie rodzinne zdjęcie :) pełnia szczęścia aż razi :) a Wojtka to aż w takich krótkich włosach nie widziałam! świetna rodzinka! pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! A Wojtka fryzura to moja zasługa ;) Ma się ten fach w ręku ;P

      Usuń
  3. Cudowna jest ta Wasza wspólna fotografia! Tyle w niej radości i miłości! :)
    Uściski dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Wy jesteście fajni! :)

    B.L

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna z Was rodzinka! A notes extra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcie!! Miłość i energia aż z niego kipi, fajowe! i notes też mi się podoba, powodzenia w wyzwaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję!

      za powodzenie w wyzwaniu nie dziękuję, by nie zapeszać!

      Usuń
  7. Bardzo radosne i pełne miłości zdjęcie.
    Notes świetny!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny notes! :) Pozdrowionka dla rodzinki! Dziękuję za udział w moim wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawdziwa przyjemność dla mnie! I mam nadzieję, że to nie był ostatni raz!

      Usuń
  9. świetne zdjęcie i notes!
    miłości, miłości i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdjęcie radosne i pokazujące,że jesteście zżyci ze sobą.Tło też niezłe:))
    Łapy na stronach notesu są przesympatyczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zżyci jesteśmy i emocji u nas całą skala ;)
      Ja też lubię te łapy:D

      Usuń
  11. Super ujęta spontaniczność ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwa rodzinka :)
    I notesik cudny!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna rodzinka, aż miło się patrzy na takie zdjęcie :)
    A co do notesików i zakładki - są cudne i zakochałam się w nich po uszy albo i jeszcze bardziej i najchętniej wykradłabym je ;)

    Ach i dziękuję za odwiedziny na moim blogu, miło mi czytać tak miłe komentarze!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie słowa ;)

      To lubię w tym wyzwaniu, że mogę sobie popatrzeć, jak różne (ciekawe, oryginalne , pomysłowe) są interpretacje tego samego tematu. I te świetne zdjęcia pooglądać! Dlatego też napisanie komentarza to już tylko konsekwencja przyjemności ;)

      Usuń
  14. Prześwietny ten piesek :) super wygląda, w ogóle notes świetnie skomponowany i bardzo ładna, nowoczesna kolorystyka. Jamnik (jeśli tak go mogę nazwać) jest moim ulubieńcem w tym notesie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcie fantastyczne - kipiące energią i emanujące miłością :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo energetyzujące zdjęcie .. szczególnie w tym okresie :-) a notes ... sama słodycz... myśl o psychiatrze - rewelacje

    OdpowiedzUsuń