piątek, 28 września 2012

PIĄTEK POD WYZWANIEM - POMARAŃCZOWO oraz KONTRASTOWO

Bonjour.
Dzisiaj piatek ,a zatem dzień wyzwaniowy.
W Tęczy Jesiennej zorganizowanej przez  Anię z HOME SWEET HOME dzisiaj króluje pomarańczowy.
Tak sobie pomyślałam, że  kolor ten o tej porze roku kojarzy się jednoznacznie z dynią... Wzięłam aparat i chodziłam po wiosce, aby znaleźć jakiś ciekawy temat do sfotografowania - oczywiście w kolorze pomarańczowym - a tu nic. Zaledwie jeden kwiat;) 

A potem zajrzałam sobie niby przypadkiem na stronki o dyniach i się zatopiłam w temacie i postanowiłam zrobić takie oto lampiony: jesienne, pomarańczowe, "dyniopochodne";) To też świetna okazja, by miło spędzić z dzieckiem czas...Podpatrzone TUTAJ
Oto moja jesień w kolorze "orange" ;)
Tak za dnia...

...a tak nocą...

W CRAFTMANI zaś wrzesień jest pod znakiem kontrastu. Należy wykonać pracę z użyciem dwóch kontrastowych kolorów. A siedziałam sobie i dumałam, jakież to zestawić ze sobą barwy, a że ja wczoraj pomarańczowo - dyniowo w głowie miałam, to stworzyłam taką pracę, którą zgłaszam do zabawy.





Słonecznego weekendu Wam życzę, by można było uwiecznić na fotografii piękną złotą jesień ;)
Do widzenia sie z Państwem,
Jagodzianka.

29 komentarzy:

  1. Oj Kochana, pogalopowałaś aż pod Halloween! :) Ale wampirek Ci wyszedł odlotowy!
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się już totalnie wkręciłam. Mam kolejne prace w tym temacie ;)
      Dzięki!

      Usuń
  2. lampiony - rewelacyjny pomysł. i wykonanie!
    w przyszłym roku ściągnę pomysła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I podziękował! A może w tym roku jeszcze ściągniesz? Masz jeszcze dużo czasu ;)

      Usuń
    2. mogłabym, ale mój ogródek to pobojowisko, nie będę miała ich gdzie powiesić :(

      Usuń
  3. Ale dyniowate lampiony!! wow, fajny pomysl na pomaranczowa jesien! Sciskam cieplo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, kochana! Pozdrawiam również!

      Usuń
  4. Lampiony bardzo pomysłowe :) A wampirek nieziemski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te Twoje wariacje na temat "dyni". Lampiony "dyniopochodne" rewelacja:)))) Zrobiło się wesoło, słonecznie i ciepło. Dzięki!!

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, jak się cieszę, że się Tobie podobają!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ojej, nie myślałam, że aż tak się spodobają! Miło mi!

      Usuń
  7. Nie mam gdzie lampiony powiesić, ale sobie chociaż jeden zrobię, bo zakochałam sie w nich;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alez tu upiorrrrrnie ;)))
    A to dopiero wrzesinek, gdzie jeszcze do listopada! ;)
    Pozdrawiam zuzannowo kasztanowo
    Siska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zobacz, ile mam jeszcze czasu na kolejne upiorrrne prace;)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Thank you for your opinion and your visit.

      Usuń
  10. bardzo zabawne pudełeczko :) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftManii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za dobrą zabawę!

      Usuń
  11. Zdjęcie pomarańczowej jesieni PIĘKNE!!!
    Lampiony przezabawne :) bardzo miłe w odbiorze ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń