piątek, 28 września 2012

PIĄTEK POD WYZWANIEM - POMARAŃCZOWO oraz KONTRASTOWO

Bonjour.
Dzisiaj piatek ,a zatem dzień wyzwaniowy.
W Tęczy Jesiennej zorganizowanej przez  Anię z HOME SWEET HOME dzisiaj króluje pomarańczowy.
Tak sobie pomyślałam, że  kolor ten o tej porze roku kojarzy się jednoznacznie z dynią... Wzięłam aparat i chodziłam po wiosce, aby znaleźć jakiś ciekawy temat do sfotografowania - oczywiście w kolorze pomarańczowym - a tu nic. Zaledwie jeden kwiat;) 

A potem zajrzałam sobie niby przypadkiem na stronki o dyniach i się zatopiłam w temacie i postanowiłam zrobić takie oto lampiony: jesienne, pomarańczowe, "dyniopochodne";) To też świetna okazja, by miło spędzić z dzieckiem czas...Podpatrzone TUTAJ
Oto moja jesień w kolorze "orange" ;)
Tak za dnia...

...a tak nocą...

W CRAFTMANI zaś wrzesień jest pod znakiem kontrastu. Należy wykonać pracę z użyciem dwóch kontrastowych kolorów. A siedziałam sobie i dumałam, jakież to zestawić ze sobą barwy, a że ja wczoraj pomarańczowo - dyniowo w głowie miałam, to stworzyłam taką pracę, którą zgłaszam do zabawy.





Słonecznego weekendu Wam życzę, by można było uwiecznić na fotografii piękną złotą jesień ;)
Do widzenia sie z Państwem,
Jagodzianka.

27 komentarzy:

  1. Oj Kochana, pogalopowałaś aż pod Halloween! :) Ale wampirek Ci wyszedł odlotowy!
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się już totalnie wkręciłam. Mam kolejne prace w tym temacie ;)
      Dzięki!

      Usuń
  2. lampiony - rewelacyjny pomysł. i wykonanie!
    w przyszłym roku ściągnę pomysła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I podziękował! A może w tym roku jeszcze ściągniesz? Masz jeszcze dużo czasu ;)

      Usuń
    2. mogłabym, ale mój ogródek to pobojowisko, nie będę miała ich gdzie powiesić :(

      Usuń
  3. Ale dyniowate lampiony!! wow, fajny pomysl na pomaranczowa jesien! Sciskam cieplo!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lampiony bardzo pomysłowe :) A wampirek nieziemski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te Twoje wariacje na temat "dyni". Lampiony "dyniopochodne" rewelacja:)))) Zrobiło się wesoło, słonecznie i ciepło. Dzięki!!

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam gdzie lampiony powiesić, ale sobie chociaż jeden zrobię, bo zakochałam sie w nich;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alez tu upiorrrrrnie ;)))
    A to dopiero wrzesinek, gdzie jeszcze do listopada! ;)
    Pozdrawiam zuzannowo kasztanowo
    Siska

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo zabawne pudełeczko :) dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftManii

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie pomarańczowej jesieni PIĘKNE!!!
    Lampiony przezabawne :) bardzo miłe w odbiorze ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń