wtorek, 18 września 2012

SCRAPKI SPOD MOJEJ ŁAPKI - NOTES NA WAŻNE DATY I WYZWANIOWA KARTKA

Bonjour.
Ostatnio na OTARTYM FORUM odbył się konkurs wyzwaniowy pod hasłem szkoły. Wymogiem pracy musiał zostać wykorzystany motyw kredki, ołówka bądź pióra.
Długo rozmyślałam, co takiego mogłabym zrobić i wpadłam na pomysł wykonania notesu na ważne daty: urodzin i imienin Rodziny i Przyjaciół. Wymyśliłam zatem, by ów notesik miał kształt kredki. Wycięłam z kartonu introligatorskiego odpowiednią formę  i zaczęłam ozdabiać;)
I oto efekt mojej dłubaninki;)


Ponieważ dzisiaj jest ostatni dzień wyzwania w DIABELSKIM MŁYNIE, którego tematem jest ta oto mapka:

Chciałabym szybciutko przedstawić swoją propozycję.
Wykonałam kartkę dla mojej Babci, która nota bene, właśnie dziś obchodzi swój jubileusz! Wszystkiego najlepszego, Babciu!
Wszystkiego dobrego,
Jagodzianka.

18 komentarzy:

  1. Notes rewelacja, a i kartka niczego sobie :) Powodzenia w wyzwaniach!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O patrz ale do tego podeszłaś - te falbanki jakoś inaczej :) Fajnie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny ten notesik! I jeszcze taki słodki ptaszyl...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny ten zapiśnik i jaką ważną rolę pełni!
    Kartka dla Babci śliczna, w ciekawy sposób zinterpretowałaś mapkę. Wszystkiego Naj dla Babci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Babci ;)
      Kartka troszkę nie w moim stylu, ale zależało mi na takiej trochę surowości, delikatności i odrobiny elegancji, che, che... Jeszcze tylko brakuje lekkiej nutki dekadencji.

      Usuń
  5. nie przypuszczałam, że będę się zachwycała kawałkiem kartonu. a jednak - notes super

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny notes i piękna kartka! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny notes! I karteczka też :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapisnik super!
    kartka tez udana :)
    dziekuje za udzial w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Udział w zabawie to dla mnie czysta przyjemność ;)

      Usuń
  9. Ołówkowy notesik jest super :) Kartka też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń